03
03/2010
0

Ocskay szülése

Mára nagy divat lett ez a blogozás, aminek a többsége nagy baromság, így mi -Ocskay és Szlav- elhatároztuk egy szép szerda esti napon, valamivel kitűnünk a nagy szürke tömegből.
A szülés nehéz, épp ezt teszem most én is: legelső postomat nyomom ki magamból. Töröm az agyam valami értelmes mondaton, nyomkodom egyfolytában a delet-et, hogy a fáradt fejemből kiugorjon az a bizonyos "szikra".

 

Vidéki paraszt vagyok, mindenkitől jó távol. 10 évvel fiatalabb öcsikémtől sehova nem tudok menni, folyton én vagyok vele ami azt jelenti: a házunk a börtönöm.
Mivel mulassam az időt? Szemem rontásával és a szórakozásom növelésével. Míg a kedves kollega a tankönyveket bújja, addig én a játékok világában lubickolok. Ezért (is) tűnhet majd az ő írásai becsurgatóan gyönyörűeknek, szívbemarkolónak.
Mindenből igyekszem kihozni a maximumot, így enyém lett a legtöbb Achievement Guide írása. Azért ne kalandozzunk olyan messzire, mikor azt olvassátok "régi klasszikusok". Az bizony elég ritka dolog lesz, mikor én vagy 10 évvnél régebbi játékkal fogok foglalkozni.
Az előző generáció nagy ágyúiról írok élménybeszámolót, hátha kedvet kapsz egy kis nosztalgiázásra. A legfrissebb híreket is megtalálhatjátok majd.

 

Ha valahogy az oldalt netán kettőnél több ember meglátogatja a hónap végéig, már nem volt értelmetlen koptatni az ujjunkat.

Üdv:
Ocskay!

A bejegyzés trackback címe:

https://xboxpit.blog.hu/api/trackback/id/tr641807031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása